Blou Stempel Handel Stelsel


Die verhandeling STEMPEL Story (of: wanneer handel Seëls Vas) 2000, 2013 deur Jeff R. Lonto I NLEIDING - Wat verhandel Seëls elk geval Handel seëls, papier coupons met 'n gom agtergrond, in geperforeerde vierkante en gewoonlik met 'n unieke, kleurvolle sny ontwerp en 'n paar reeksnommers op hulle gedruk, is 'n bemarkingsinstrument wat dateer meer as 100 jaar. Hulle is uitgereik aan handelaars in die laat-19de en vroeë 20ste eeu, wat hulle sou uitdeel aan kliënte as 'n aansporing vir die betaling van kontant in teenstelling met krediet, en hulle bly terug kom. Die kliënt geplak hulle (die ou lek-en-stok metode) in boekies deur die maatskappy wat die seëls uitgereik gegee het, vul die boekies en uiteindelik die uitruil van 'n gespesifiseerde aantal gevul boekies vir goedere - huishoudelike goedere, meubels, juweliersware, speelgoed, sport goedere, gereedskap, noem maar op. 'N winkel in Milwaukee het die eerste handel seëls terug in 1891, wat in die winkel is verruil vir goedere, maar in 1896, die Sperry en Hutchinson Company, wat daardie jaar begin die uitreiking van SampH Green Stamps, was die eerste handel stempel maatskappy wat bedryf word as 'n onafhanklike besigheid, die verskaffing van seëls op verskillende tipes van handelaars in 'n gemeenskap, saam met boekies te plak in, en die opening van hul eie winkels waar goedere aangekoop net in ruil vir die maatskappy se seëls. Koue, harde kontant wasnt aanvaar by die winkels bekend as verlossing sentrums. 'N hele geskiedenis was vinnig tot gevolg gehad het van die konsep wat SampH vernieuwend, maai miljarde dollars deur die middel van die 20ste eeu. Winkels, vulstasies en ander besighede is die uitdeel van seëls van alle kleure aan kliënte, met name soos Gold Bond, Gift House, Triple-S, Plaid Seëls, King Korn, Blue Chip, Top Value en vele ander. Maar die groen en rooi SampH teken vertoon met meer winkels en vulstasies as enige ander. Hulle was die enigste landwye stempel plan, terwyl die ander meestal plaaslike was. Trading stempel stelsels gewerk op hierdie manier: die stempel maatskappy sal groot boekies of rolle van seëls te verkoop aan 'n handelaar vir 'n minuskule fooi. Elke seël het 'n kontantwaarde van ongeveer een maal ( 'n tiende van 'n sent) en een stempel sou uitgedeel word aan kliënte vir elke tien sent spandeer. Die kliënt sal die seëls plak in die voorwaarde boekies, bly terug kom na die winkel of ander kleinhandelaars wat daardie merk van seëls gedra, en uiteindelik gevul genoeg boekies met seëls te ruil vir alles wat goodies hy of sy wou by die verlossing sentrum opgestel deur die maatskappy. Intussen het die kliënt kan optel 'n katalogus met kleur illustrasies van beskikbare items en die aantal boekies nodig. Trading seëls bestaan ​​nog, maar hulle het almal maar verdwyn uit die Amerikaanse kleinhandel toneel. Die Amerikaanse publiek was die bietjie taai coupons lief, maar hulle was omstrede vanaf hul ontstaan, verwek die kwaad van sommige kleinhandelaars, ekonome en staat wetgewers. Hulle is deur een anti-stempel lobbyist as prostitusie op hul beste en ekonomiese waansin by hul ergste. Dekades van state ingestel rekeninge te seëls penaliseer op een of ander manier, verbied hulle blatante of instelling verbod belasting. Sulke wetgewing voorstel is dikwels beswaar gemaak deur die openbare en uiteindelik verslaan, maar toe hulle geslaag het, die stempel maatskappye, met al hul ekonomiese invloed, gedagvaar, dikwels al die pad na die Hooggeregshof. Daar was vrae oor of stempels was 'n voordeel aan verbruikers of het gebruik gemaak van verbruikers. Die gevegte gewoed vanaf die vroegste dae, maar uiteindelik sal dit nie wees politiek of lobby wat in die bedryf, maar die onvoorsiene onstuimigheid van 'n veranderende ekonomie sal bring. Een ding was seker, alhoewel, die handel stempel konsep is iets uniek Amerikaanse. TRADING STAMPS deur die geskiedenis Die hele idee van premies, die weggee van 'n bietjie iets ekstra as 'n beloning vir lojaliteit, antedates opgetekende geskiedenis. Die eerste premie, heel moontlik, was die bakkers dosyn. So vroeg as 1793, 'n handelaar in Sudbury, New Hampshire (Bron: Trading Seëls: 'n lang geskiedenis van James J. Nagle, New York Times, 25 Desember 1971) weggegee koper tekens met aankope, wat aflosbaar vir goedere in was sy winkel. Die idee gevang op en die res van die 19de eeu, was handelaars uitdeel afslag tekens wat kan opgehoop en verlos. Kliënte terug na dieselfde winkels vir meer tekens, wat 'n bestendige kontantvloei en kliëntebasis vir die handelaar in stand gehou. In 1851, die B. A. Babbitt Company begin om sertifikate in pakkette van Sweet Home wasgoed seep. Wanneer 'n gespesifiseerde aantal sertifikate is ingesamel, kan hulle verruil vir kleur litografieë. Wanneer Cyrus D. Jones die Grand Union Tea Company gestig in 1872, uitgereik hy karton kaartjies vir kliënte van sy winkels Grand Union, wat is hulle wat gekoop vir goedere in 'n maatskappy katalogus. Die Schuster en Maatskappy department store in Milwaukee het die eerste handel seëls aan die publiek in 1891, bekend is as die Blou Trading Stamp System. Soos met die laaste dae planne, is een stempel uitgedeel vir elke sent bestee en kliënte geplak hulle in voorwaarde boekies, wat is hulle wat gekoop vir goedere in die winkel. Die vereiste dat die seëls aangebring in boeke het nie net die kliënt 'n gerieflike plek om hulle te sit, maar ook gehelp voorkom bedrieglike misbruik. Die fenomenale sukses Schusters het met sy handelsvennote stempel plan is waargeneem deur Thomas A. Sperry, 'n silwer verkoopsman in Jackson, Michigan, wat sake gedoen het in Milwaukee. Sperry teorie as 'n onafhanklike stempel maatskappy wat seëls voorsien 'n aantal handelaars in dieselfde gemeenskap, tog sal die seëls los self, neem daardie las van die handelaar, sou selfs 'n groter aanvaarding met kliënte te vind. Met die finansiële steun van Michigan sakeman Shelly B. Hutchinson, is die Sperry en Hutchinson Company gevorm in 1896. Die maatskappy het die uitreiking van wat hulle noem S. amp H. Green Trading Seëls (of Sperry Green Trading seëls in die vroegste jare) om handelaars in Jackson, oorreed en gou 'n paar New England droë goedere handelaars op die plan te neem. Die volgende jaar het die eerste verlossing sentrum, of premie salon as mnr Sperry verkies om dit te noem, is geopen in Bridgeport, Connecticut. Die klein winkel het 'n verskeidenheid van gehalte, naam-handelsmerk handelshuis maak nie. Die idee vinnig en deur die draai van die eeu gevang op, is die Groen Trading Seëls uitgedeel deur die departement winkels, droë goedere handelaars en kruideniers in die Ooste en Weste. Selfs die AampP is verbyster deur te sê SampH seëls in 'n paar van sy winkels. Teen 1904, was die maatskappy spog met kapitaal van 1 miljoen beloop. Gou ander entrepreneurs op die trein gespring en begin hul eie stempel maatskappye. Winkels oral was verbyster deur te sê seëls van een of kleur 'n ander aan die begin van die 20ste eeu. Terwyl baie van die stempel maatskappye was wettig, ander was gewetenlose, bied slordige goedere en in sommige gevalle, verdwyn sodra kliënte opgedaag het om die seëls te verlos. Skrywer Edward Shenton onthou 'n lamp sy moeder ontvang in ruil vir seëls in die Maart 1958 Atlantic Monthly: Dit was 'n enorme apparaat, met 'n skaduwee van die vorm en byna die grootte van St Pauls katedraal in Londen. Dit het haar agtien maande en 37.000 seëls om hierdie Objet pyl te verkry. Ongelukkig, die vakmanskap was nie vergelykbaar met St Pauls. Fragmente van glas begin om te val, verlaat gate van onverdunde elektriese lig. My pa. onderneem om die stukke te vervang. Met soldeerbout en gesmelte lood het hy ontelbare aande op die baan. Maar dit was nutteloos. So vinnig as wat hy in een afdeling, 'n ander geval. Dit was op April 5, 1917 dat hy sy top geblaas het. Gryp die lamp met 'n woord nog nooit tevore gehoor in ons Presbyterian huishouding, gegooi het hy dit deur middel van 'n glasraam wat die meer verfynde huise van daardie tydperk gespog. Die volgende dag, president Wilson verklaar oorlog teen Duitsland. Wanneer 'n fly-by-nag stempel maatskappy skielik opgetrek spel, aangesien baie van hulle gedoen het, versamelaars van die seëls paniekbevange, hou wat in effek geld wat skielik uitgedien geraak het. Wanneer Benedictus amp MacFarlane Company, uitreikers van B. amp M. Blou Trading Seëls geliasseer bankrotskap in April, 1905, 'n groot skare van vroue wat die seëls gered beleër die maatskappy se New York kantore, veg om te kry om die seëls te verlos. Veiligheidswagte is by die deur geplaas en net drie kliënte is toegelaat in op 'n tyd. . Chaos het uitgebreek as die vroue gestoot, gestamp en skeur mekaar se klere te kry Die New York Times berig: Opgewonde vroue van Staten Island, Jersey, Brooklyn, en ander plekke gestroom na die winkel met hul stempel boeke, gretig om hulle te verlos voordat Benedictus amp MacFarlanes verskaffing van lessenaars, baby waens, stoele en talle ander artikels het uit. Hou op stoot my ek didnt jy stoot ek hier voor jou en sy my beurt om in te kom O, hulle is geskeur my baba vervoer al stukkend Dit is voorbeelde van dinge gesê deur die kwaad vroue. Wanneer die maatskappy se krediteure het daarop aangedring dat die winkel so gesluit oorblywende goedere wouldnt gaan na die stempel houers om die uitsluiting van die skuldeisers, die vroue probeer om hul pad te dwing in. Op hierdie gevorm die skare soort van 'n vlieënde wig en bereid is om die voer deur, berig die Times. Die polisie is ingeroep om te versprei wat verander in 'n naby-onluste. Deur die nag amper alles behalwe die meubelstukke te groot om te dra het weg geneem. Seëls was inderdaad waardevolle, wat geldeenheid vir hulleself nie, en wanneer so iets raak so ongelooflik gewild, daar is altyd die gewetenlose mense wat bereid is om kontant in op dit. Benewens die carpetbagging stempel maatskappye, wettige maatskappye soos Sperry amp Hutchinson het probleme met scalpers, skelms koop die seëls en hulle verkoop teen 'n afslag aan kleinhandelaars wat onder kontrak was met die maatskappy om dit te doen. Die stempel maatskappye ook vroeg op daardie verlos seëls geleer het om versigtig te so gou as moontlik vernietig word. As hulle net in die asblik gegooi, sou daar altyd iemand wat bereid is om hulle grawe en weer los hulle, wat vinnig die stempel maatskappy sou bring om finansiële ondergang wees. Trading seëls was omstrede vanaf die begin, in teenstelling met kleinhandel verenigings, vakbonde, politici en 'n paar handelaars. Mees uitgesproke teen die stempel bedryf was die handel verenigings. Handelaars het die seëls te koop uit die stempel maatskappye om deel te neem in die programme. As elke handelaar in 'n gemeenskap het seëls, die verenigings aangevoer, sou dit teenproduktief om enige mededingende voordele wees en uiteindelik, sal die enigste begunstigdes die stempel maatskappye hulself wees. Die anti-stempel lobby poging om die openbare mening te swaai deur daarop te wys dit 'n iets vir niks deal wasnt. Die geld kleinhandelaars inbetaal in die stempel planne moes kom van iewers, waarskynlik in die vorm van hoër pryse vir die kliënte, sodat hulle werent regtig iets spaar. Wetgewers in dosyne lande probeer om wette óf verbied handel seëls of belas hulle met straf belasting wat uiteindelik die stempel maatskappye uit van die besigheid sou dwing slaag. Wanneer seëls noorde versprei van die grens, die Kanadese regering verban hulle volslae. Die handel verenigings aangevoer verder dat bykomend tot die toevoeging van die oorhoofse uitgawes van die handelaar, die stempel maatskappye was tiranne dreineer geld uit beide verbruikers en handelaars streng vir hul eie voordeel. Wanneer wetgewing anti-stempel in werking getree het, maar die stempel maatskappye gedagvaar op grond daarvan dat dit oortree die regte maatskappye onder die Veertiende Wysigingswet van die Verenigde State Grondwet, wat bepaal verbied uit die uitvaardiging van wetgewing wat die regte en immuniteiten van VS burgers besnoeien. Die stempel belange aangevoer dat besighede was te burgers. Die howe oor die algemeen die kant van die stempel bedryf, maar die probleem het dit na die Verenigde State Hooggeregshof, wat handel seëls genoem 'n beroep op onnoselheid en regeer op 6 Maart 1916 dat die Veertiende Wysigingswet geld nie vir besighede en dat state het nie die reg om beperkings op seëls en ander premie programme stel. Met die uitbreek van die Eerste Wêreldoorlog, die stempel rage vervaag. Die AampP gestop gee SampH Green Stamps en nog vele meer stempel maatskappye gevou. Maar ten spyte van verbreek bande met die grootste kruideniersware ketting in die land, die Sperry amp Hutchinson Company oorleef met 'n alliansie van klein, onafhanklike kleinhandelaars, meestal kruideniersware en departement-winkels, in sakke in die VSA. Hulle het ook uitgebrei deur verkrygings. Rondom 1906 gekoop hulle die Minneapolis Trading Stamp Company van Minneapolis en in die twintigs gekoop hulle die Legal Stamp Company van Boston en die Verenigde State van Amerika Stamp Company van Toledo, en die erkenning van die vroeë die voordele van diversifikasie, het die hotel aanbod besigheid deur die samesmelting met Nathan Straus amp Sons. Die vinnige groei het nie ongesiens deur een van die maatskappy se oorspronklike beleggers, Shelly B. Hutchinson. Hutchinson het sy belangstelling om saam Thomas Sperrys broer, William, in 1904 verkoop, maar in 1915 geliasseer pak in die federale hof op soek na 6 miljoen, beweer hy het eintlik is verdryf van die maatskappy. Die regsgeding is van die hand gewys, maar 'n aanhoudende mnr Hutchinson 'n beroep al die pad na die VSA Hooggeregshof, wat ook beslis teen hom. In 1923, die Beinecke familie van New York het die maatskappy uit Sperrys erfgename nadat twee van Sperrys dogters het in die familie getroud. Dit was onder leiding van Edwin J. Beinecke dat SampH die maer jare van die twintigs, dertigs en veertigs oorleef. Daar was 'n paar hernieude belangstelling in seëls gedurende die Groot Depressie. Terwyl SampH voortgegaan om uit te brei, veral in die oostelike state, 'n oënskynlik fool-hartlike 23-jarige in Minneapolis vernoem Curt Carlson geleen 50 in 1938, gedruk sy eie seëls en oortuig 'n paar plaaslike handelaars te gee uit wat hy noem Gold Bond Seëls. Die vyftig dollar lening uiteindelik gegroei tot 'n gediversifiseerde onderneming nou bekend as Carlson Maatskappye, steeds gebaseer in Minneapolis, met inkomste en bereik in die biljoene. Die vyftigerjare: The Golden Age van seëls Die uitbreek van die Tweede Wêreldoorlog in die veertigerjare, wat rantsoenering en tekorte wat die praktiese uitvoerbaarheid van weggee premies uitgeskakel het, weer gelyk aan die ondergang van die stempel bedryf vir 'n goeie sein. Maar toe die G is by die huis kom, het die ekonomie was sterk vraag na verbruikersgoedere was hoër as ooit en die nasie was honger vir iets nuuts. Die tyd was reg om 'n hele nuwe geration stel om seëls. Die deurbraak het gebeur in 'n ietwat onwaarskynlike plek. In Junie 1951, Denver-gebaseerde King Soopers getoets en die waters met die aanbied van SampH Groen seëls in een van sy kruidenierswinkels. SampH voorbereide die pomp deur die ketting finansiële en promosie hulp in te neem oor die plan. Die reaksie was oorweldigend. Teen Oktober, was die hele King Soopers ketting gee SampH seëls. Meeding kettings gereageer deur die aanbied van ander stempel planne. Winkels soos Save-A-Nikkel, Busleys en Piggly Wiggly het in die daad. Met byna almal in Denver gee seëls, winkels begin om buite te doen mekaar deur die aanbied van dubbele seëls op sekere dae van die week, twee in plaas van een vir elke sent bestee. Binnekort is die winkels dubbel seëls elke dag en trippel seëls gee op sekere dae. Dan trippel seëls hele week lank. Wanneer Save-A-Nikkel begin gee quadruple seëls, inflating die waarde van die seëls tot sowat agt sent op die dollar, die vyf stempel maatskappye wat sake doen in die gebied ingetree en 'n gesamentlike verklaring wat sê handelaars sal uit te gee meer verbied word as een stempel per sent spandeer. Trading seëls versprei soos 'n veldbrand regoor die land, eergister by supermarkte, vulstasies, dwelm-winkels, droogskoonmakers en ander winkels. Selfs klein dorpie teaters, voer molens en meer as een lykshuis geneem op handel seëls. Hulle is bevorder met gladde advertensies wat dikwels ingesluit karakters soos Sandy Saver, die spaarsamige Scotsman vir Gold Bond seëls, 'n pienk olifant vir Top Waarde seëls en 'n koninklike korenaar bevordering King Korn seëls. Die geleenthede lyk eindelose en nuwe handelsmerk stempel maatskappye is uitloop op regoor die land. Klein, onafhanklike Kruideniers geneig om te wil handel seëls, soos die diep-ingepalm stempel maatskappye sal bied om te help bevorder die winkel in ruil vir hulle neem op die plan, maar die groot supermark kettings as 'n geheel gehaat seëls by die eerste. Verteenwoordigers van die stempel maatskappye is dikwels ontmoet met weerstand en selfs vyandigheid wanneer hulle genader om die groot kettings maar die kettings het gou hulle 'n noodsaaklike euwel kompeterend te bly wees. Trading seëls het vinnig baie gewild. Stempel verkope aan kleinhandelaars het van 30 miljoen in 1950 in 1955. Besef dat seëls was onvermydelik gespring tot 192 miljoen sommige supermarkkettings het in die Wet deur die stigting van hul eie handel stempel filiale. - Weste gebaseer Thriftway winkels belê in King Korn seëls, wat deur Chicago sakeman Peter Volid het gestig in 1953. Grand Union, die New England ketting wat aflosbaar kaartjies gegee het in sy vroegste dae, begin Triple-S (Stop amp Save Seëls ) in 1955 nadat hy SampH seëls in 'n paar van sy winkels en Kroger, in vennootskap met die Gold Bond Stamp Company, gestig Top Value seëls. Maar sommige supermarkkettings steeds weerstaan. Lingan Warren, president van Safeway, gehaat seëls met 'n passie. En hulle het hom byna uit van die besigheid in Denver waar sy maatskappy die stempel oorloë teengewerk deur te sny pryse. Gevolglik Safeway sny pryse so laag dat terwyl hang aan hul markaandeel in Denver, winste skerp gedaal. Dan klap die JOU S. Departement van Justisie 'n anti-trust pak teen Safeway, hef die ketting met die verkoop van goedere onder kosprys. Warren het sy stryd teen seëls, dagvaar stempel maatskappye en mededingers wat hulle gebruik in Safeways bemarking gebiede op grond daarvan dat die seëls self hieronder koste pryse. Sy wetlike personeel opgestel anti-stempel wetsontwerpe vir voorlegging in staat wetgewers. Ten slotte, Warren opgedaag het by Sperry amp Hutchinsons kantore in Manhattan en aangebied om 'n transaksie te voorsitter Edwin J. Beinecke: bly uit Safeways bemarking gebiede en die hel noem van sy wetlike bloedhonde, of, indien Beinecke verkies, sou Safeway SampH van hom te koop. Beinecke dadelik het Warren die deur. Sy afskeidswoorde was dan Ill breek jou. Kort ná die vergadering, is Warren ontsetel as Safeway president en die ketting begin gee Gold Bond seëls in 'n paar van sy winkels. Die AampP was nog 'n ketting wat met al sy krag probeer om seëls te weerstaan. Hierdie seëls is 'n sleep op die beskawing, opgemerk AampP president Ralph W. Burger in Fortune. Hy het toegegee egter dat die maatskappy sal gedwing word om dit te gebruik as dit nodig en wenslik word en as hulle die resultate te lewer. Die ketting beland gee Blue Chip seëls in Kalifornië en MacDonald Plaid seëls in sy ooskus winkels. Soos wat die geval in die verlede, 'n paar van die mees uitgesproke teenstanders van seëls was die kleinhandel verenigings. Op 'n konvensie van die Associated Food Retailers van Chicago, die uitvoerende sekretaris verkondig Chicago staan ​​vandag as 'n eiland omring deur 'n see van handel seëls en as iemand beweeg die hel sal los te breek, want hierdie vereniging sal alles in sy vermoë doen om die beweging smash as dit begin en ons sal nie sorg wat seerkry. Die gespanne en kwaad byeenkoms van Kruideniers geskree en toegejuig hard. Wanneer iets soos ongekende as die gewildheid van die saak seëls effekte die sakewêreld soveel as hulle gehad het, georganiseer pogings om beheer van die regering soek is onvermydelik. Deur die 1950's. wetgewers in meer as die helfte van die lande in die Unie is die bekendstelling van anti-stempel rekeninge. In 1955, was vyftig rekeninge wat in 24 lande probeer om seëls te straf op een of ander manier. Seëls is geheel en al verbied in die Distrik van Columbia en Kansas en die stadsraad in Casper, Wyoming geslaag 'n anti-stempel Ordonnansie en het beveel dat die maatskappye uit die dorp uit te kom teen die einde van die maand. Washington gehef belasting wat gemaak om sake te doen in die staat verbod maar wanneer North Dakota 'n wet 'n beroep vir 'n 6000 jaarlikse fooi van handelaars hantering seëls, inwoners geprotesteer en genoeg handtekeninge ingesamel om die wet te dwing om in referendum. Noord Dakotans gestem 12:58 aan die wet dood te maak. New Jersey probeer om in te samel 7,6 miljoen uit SampH in geskat kontantwaarde van seëls uitgereik in die staat wat nooit verlos, onder die state verbeurd verklaar wette, wat op voorwaarde dat onopgeëiste eiendom wat deur die staat geneem kan word. Die pak is gesukkel vir vyf jaar tot en met die New Jersey Hooggeregshof uitspraak ten gunste van SampH in 1960. Wanneer Tennessee gepoog het om die 300 voorreg belasting op seëls te verdubbel en hef 'n twee persent bruto ontvangs belasting op handelaars wat hulle gegee het, SampH teruggeveg deur werwing womens burgerlike klubs om die staat wetgewer teen die voorstel steun te werf. Die vroue picketed op die trappe van die staat hoofstad en gebombardeer die aanvoerders met 2500 stukke pos daagliks. In ruil daarvoor, SampH gemaak vrygewige bydraes tot die klubs voorraadkamers gebring. Maar hul pogings misluk as die wetsontwerp oorweldigend geslaag en is onderteken deur die Goewerneur Frank G. Clement, wat ietwat simpatiseer met die stempel lobby, maar is vererg deur hul taktiek. Die wet is uitgedaag tot die staat Hooggeregshof, wat oor 'n vorige beslissing gooi die kwitansies belasting bruto gehandhaaf, maar het die voorreg belasting. Selfs die Federal Trade Commission ondersoek die bedryf en wat geheers het in 1957 wat handel stempel planne was op sigself nie onwettig, maar belowe om individuele maatskappye kyk vir oortredings. Interessant genoeg, Consumer Reports tydskrif versigtig onderskryf handel seëls in die Oktober 1956-uitgawe, sê dat hulle 'n voordeel solank die verbruiker te verlos. Die Better Business Bureau was ook algemeen gunstig vir die stempel bedryf. Die sestigerjare: die verhandeling STEMPEL KULTUUR Teen die vroeë 1960's, die kleinhandelaars wat die meeste gekant teen seëls was besef hulle moes in te gee om mee te ding. Hul pogings om kliënte wat winkels oortuig sonder seëls was die beste winskopie op dowe ore geval, sodat hulle begrudgingly het hulle op. Om die stempel maatskappye op hul eie spel te klop, die nasies twee grootste kruideniersware kettings gevorm n ongewone alliansie in Kalifornië. A amp P, Safeway, 'n aantal van dwelms kettings en petrol handelaars gevorm die Blue Chip stempel koöperasie. Dwarsdeur Los Angeles, winkels en vulstasies, dikwels op dieselfde kruising, is baniere vertoon lees ONS GEE prima seëls in 'n verenigde front, effektief verhoed om SampH en ander stempel maatskappye uit die mark. Dit het onder die aandag van die Departement van Justisie, wat die moontlikheid van 'n monopolie sameswering ondersoek. Blue Chip nietemin verkry die lojaliteit van Kalifornië koper, met die hoogste verlossing koers van enige handel seëls. Deur die jare sestig, het handel seëls 'n wedstryd in die Amerikaanse kultuur geword. Sperry amp Hutchinson alleen was die grootste groothandel aankoper van General Electric klein toestelle, Coleman lanterns en Bissell tapyt veegmachines. Hulle is versprei meer seëls as die VSA Postal Service en het verlossing sentrums in byna elke Amerikaanse gemeenskap. Selfs National Car Rental en sy EZ afstand beweeg van filiaal is wat SampH seëls en SampH uitgebrei na Groot-Brittanje, waar die seëls was pienk omdat die gevestigde stempel maatskappy was daar Groen skild. Teen 1964, was SampH druk 32.000.000 kopieë van sy katalogus, bekend as die Ideabook, 140000000 spaarders boeke en is verlos meer as 'n miljard seëls 'n week. Teen 1964, was SampH druk 32.000.000 kopieë van sy katalogus, bekend as die Ideabook, 140000000 spaarders boeke en is verlos meer as 'n miljard seëls 'n week. Daar was ook 'n paar onortodokse gebruike. 'N Rower in Fresno berig gehou 'n kruidenierswinkel met SampH Groen Seëls geplak op sy gesig soos 'n bedekte. En in 'n student prank aan die Columbia Universiteit, 'n memorandum vir Dekane en Administratiewe Beamptes verskyn op 'n bord, volgens 'n artikel in die New York Times op November 22, 1962, met vermelding van die Columbia Universiteit sal Plaid Seëls om studente uit te reik teen betaling van gelde . Studente in hordes gevra oor die stempel aanbod. Die leiers kantoor by die Universiteit het die syfers vir so 'n scenerio. Gesê assistent kontroleerder William M. Leary, Soos ek dit verstaan, Plaid Seëls neerkom op 'n 2-tot-3 persent afslag. Onderrig in 1961-1962 was ongeveer 15.000.000. As ons het 2 persent dividende, sal die trustees moet toepaslike geld om die koste te dek. Voordat ons begin met iets soos dit, wed moet 'n kwart van 'n miljoen dollar te vind. Seëls verder versadig populêre kultuur. Die sanger Andy Williams, vermaaklikheidskunstenaars Dina Shore en Danny Kaye, en spel show host Gene Rayburn geadverteer SampH Green Stamps op televisie. SampH ook bemark om die jonger geslag, borg Dick Clarks middag rock show, waar die aksie is, en Andy Warhol het die seëls in 'n kunswerk. 'N fiktiewe merk van seëls uitgebeeld in 'n gewilde episode van die sitkom The Brady Bunch, en in 'n onvergeetlike episode van Sanford amp Seun, Redd Foxx (in die karakter van Fred Sanford) gebruik 'n gekookte beesvleis tong om sy Blue Chip seëls te lek. Beskikking van verlos seëls gestel ander probleme. Stempel maatskappye geleer van die begin af dat mense al te gretig om te ruk en draai in seëls wat reeds verlos, wat vinnig kan sit 'n maatskappy uit van die besigheid. Een stempel maatskappy amptelike gestort geweegde sakke gelos boeke in die see, net om duikers agter hom en die herwinning van die sakke te vind. Waarby die Seëlwet Trading seëls was 'n multi-miljoen dollar bedryf en SampH was op die top van die hoop. Maar in 1965, die onderkant begin uitval. Supermarkte ontdek 'n nuwe foefie: opgee seëls en beweer laer pryse in 'n hoë-profiel veldtogte. New Jersey-gebaseerde Acme supermarkte gedaal SampH Green Stamps in al 131 van sy winkels. Selfs Koning Soopers in Denver, die supermarkgroep dat die moderne handel stempel rage van stapel gestuur, gedaal SampH. Intussen het die stempel maatskappye was vinnig om daarop te wys dat terwyl winkels kan verlaging van pryse in die afwesigheid van die saak seëls, hulle is dikwels die verhoging van hulle terug na hul oorspronklike vlakke en soms hoër binne 'n paar weke. King Korn het die grootste terugslag in Augustus 1965 toe twee van New York waar die voorste supermarkte, Waldbaums en Daitch-Shopwell, aangekondig op dieselfde dag hulle die seëls val. Die twee kettings beloop 161 winkels. DAITCH-SHOPWELL herroep die Seëlwet, verkondig 'n volle bladsy advertensie in die koerant. DUISENDE pryse gesny Beide kettings gehardloop hard, aansluit radio-kolle oor die hele New York AM inbel. Dit was nie ongewoon vir 'n ketting om stil 'n stempel plan laat val aan die einde van 'n kontrak, maar om dit met soveel fanfare was nie. Intussen het honderde neerdaal op die citys King Korn verlossing sentrums om seëls te los nie, bang dat die maatskappy gaan uit van die besigheid. Op 'n winkel, die polisie het 'n lyn wat 75 voet uitgestrek die deur te beheer. Kliënte is verpak in die winkel, vyf diep by die toonbank. King Korn was in so 'n afname vier jaar later dat die New York Prokureur-generaal versoek dat die maatskappy 'n deposito by sy kantoor as 'n goeie geloof dat alle uitstaande stempel boeke sal verlos. Wanneer St Louis-gebaseerde Bettendorf winkels hardloop 'n volle bladsy advertensie in die koerant met 'n meningspeiling vra Wil jy handel seëls, of wil jy bo-klas kwaliteit voedsel te stampless afslagpryse en dan laat val SampH van sy winkels vyf dae later, vermoedelik as gevolg van die peiling, SampH gedagvaar vir kontrakbreuk. 'N verkoopsbestuurder van die stempel maatskappy genaamd die peiling twyfelagtige, stry dat 'n perskonferensie en 'n daaropvolgende advertensie aankondiging van die stembus resultate toon 'n beduidende verwerping van seëls was ter voorbereiding lank voor die stembriewe ontvang. Die bewoording van die peiling was nogal suggestief sowel. SampH gereageer op die anti-stempel tendens in September van 1965 deur die loop 'n volle bladsy advertensie in die New York Times en ander koerante, waarskuwing Wees op die uitkyk, kan mev shopper Iemand probeer jou flous oor handel seëls. Die advertensie het 'n punt-vir-punt reaksie op die winkels wat beweer dat hy pryse te verminder deur die val van seëls, met verwysing na talle gevalle waar pryse eintlik geopper weke na seëls is laat vaar. Dit advertensie het vuur uit die anti-stempel Kruideniers en van New York Rep. Joseph Y. Resnick by 'n verhoor hy 'n beroep op September 10, 1965 om die kwessie van seëls en verbruikerspryse te ondersoek, volgens die New York Times. Verteenwoordigers van die stempel bedryf het geweier om by te woon, selfs al Rep. Resnick verskuif die verhoor van Washington na New York waar baie van hulle is gebaseer, beweer dat Resnick wasnt bevoeg is om so 'n verhoor te hou. Nie alle staatsamptenare was teen seëls egter. Voordat hy die politiek betree, Minnesota Senator (en vise-president) Hubert H. Humphrey het Gold Bond seëls op 'n drug store hardloop hy in Minneapolis, en is een van die bedryf se grootste bondgenote in Washington. Teen die einde van 1965, het 500 supermarkte handel seëls gedaal, hoewel baie van daardie besigheid is opgetel deur mededingers. Die volgende jaar, ten spyte van die terugslag, 'n mark navorsing organisasie het bevind dat 83 persent van die nasies 58 miljoen huishoudings is steeds spaarseëls, met 85 persent van vroue en 80 persent van die mense hulle spaar. Maar die bedryf was op 'n afwaartse spiraal. Dit het sy eerste daling in dertien jaar in 1967. Maatskappye soos SampH en Gold Bond begin diversifiseer in ander besighede. Afslag winkels soos Shoppers City, Doel en Kmart, wat begin knal op groot skaal in die 1960's, het meegeding direk met die stempel bedryf deur die oog prys te sny pogings op die gewildste verlossing sentrum items en bied in die winkel kruideniersware departemente sonder seëls. Die tendens weg van seëls tot in die 1970's as voedselpryse die hoogte ingeskiet met 'n onstabiele ekonomie en 'n tekort aan sekere items, wat veroorsaak dat verbruikersvraag vir laer pryse en minder tierlantyntjies. MacDonald Plaid seëls, wat reeds versprei hoofsaaklik deur AampP winkels in die oostelike VSA, feitlik heeltemal verdwyn wanneer die nasies grootste kruideniersware ketting begin sy eie verdiskontering program, net soos Koning Korn en talle ander stempel maatskappye. Selfs Grand Union laat val sy volfiliaal Triple-S seëls van die meeste van sy winkels. In Minneapolis in 1970, Gold Bond Seëls verloor sy grootste tuisdorp rekening, Super en waardevolle winkels, en Gift House Seëls het uitgegaan van besigheid kort nadat dit laat val deur die gebied Nasionale Tee Co supermarkte. Rooi Uil winkels, intussen, beskou sy volgehoue ​​verbintenis met SampH Green Stamps in koerant advertensies, net om die seëls self 'n jaar later stort. Sien, bv 1 sess. 1 sess. 1 sess. ID. Vgl Vgl Vgl Vgl Sien, bv ID. Div. ID. 1 sess. ID. Vgl Sien, bv Vgl Vgl Sien, bv Vgl .

Comments